Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Sep 2, 2012

Pretty much My Syawal

Assalamualaikum Hai Hello
Hows your day so far ? (amenda entah takde soalan nak tanyee)

Okay la nak tepek gambar raya aku. sebahagian aktiviti aku time Syawal. banyak je aktiviti tapi ade yang tak ambik gambar la cerita dia. kita tepek yang sempat je yeah, and maaf la gambar aku semua aku combine kan. aku kategori rajin ke malas gitu hah ? aku just malas nak loading gambar bebanyak, tapi aku rajin combine. acane ? #Dilema

1st Syawal. Rutin tahunan menggila depan camera. Gambar aku yang atas gedik much


2nd Syawal. raya kat Maran. raya 7 buah rumah. pagi esok memang blerggggh sakit perut tapi kat rumah Pak Teh aku terbaeeek gila makanan dia sebab family dia memang ade kedai makan.  Nasi Ayam dia sangat kick. *membayangkan nasi ayamm*




 3/4 Family Ayah. Ade yang takde dalam gambar. family ayah ramai.semua subur


1/4 Family Ummi. ade raaamai lagi yang takda dalam gambar ni.


boleh dikatakan my ex kampung. masa arwah wan aku ade lagi.sekarang rumah ni dah usang dah. sumpah rindu zaman balik kampung. main mercun ;( tengok tv reramai ;( pasang pelita ;( happy je tanpa internet. sekarang ni malam raya tweet wish raya


Jumpa Baby Izz. Comel gila rasa nak gigit je tapi dia taknak kat aku.........
iPasrah


This is superb gila. lepak dengan 12 orang schoolmates (osman kacak sawe ajmal use yol amiey pudin acap danial nabal). dorang slept over dekat Kuantan. siapa yang tak suka lepak dengan schoolmates mesti gilaaaa. Takde la raya mana banyak lepak sembang gelak  main bowling yang macam haram bergaduh mengutuk. gambar banyak dekat facebook aku. thumbs up 48 kali beb!






Makang-makang rumah Muja. Sanggup k dari Kuantan. sebab banyak komitmen. Jumpa customer, open house rumah Fatin (tak dirancang) open house rumah Pedot (pun tak rancang) , jumpa member lama, open house rumah Tam, wedding akak Hakim lagi

Kakak Hakim punya wedding. Mak kami kawan baik. Walimah Hakim ni macam dah tak lama lagi dah aku rasaaaa 

CERITA DIA SEKARANG TEMPAT WUDHU TU AIR DIA KUAT GILA PASTU JADI CAMNI THEN KENA FITNAH MANDI. K

BYE


1 comment:

Unknown said...

Оцените! индивидуалки Москва метро. Страстная, красивая и сексапильная девушка приглашает в уютную квартиру порядочного и воспитанного гурмана. Если у вас появилось свободное время, вы можете потратить его на идеальный секс со мной.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...