Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Aug 17, 2012

Random things

Assalamualaikum. last entry aku 13 June kalau tak silap aku lah. sooo ni ade masa sikit aku tak tahu nak tulis apa jadi aku randomm je. jap gambar sikit

ini ifthar dengan Sadiqin, Eqkhmal, Apek and Nabal. dekat BBQ Steamboat. Wuu macam Seoul Garden jugak cuma takde lah Ice Cream and Air sesedap nya. Walau lepak 5 orang je tapi dah nama hidup 5 tahun sesama mesti havoc gilaaa. oh by the way kami makan 2 jam jugak. kat sini ade surau. senang je nak solat



ini pulak ifthar dengan schoolmates jugak. dalam 10 orang. dalam gambar takde semua orang tak silap lah. dekat William's Corner yang ala-ala nak buat macam Murni tapi serious tak sedap. harga memang lah not bad tapi tak puasss lah. jangan lah makan kat sini. baik pergi Murni. lagi masyuk. yang ni lagii best lepakk. sembang pasal sekolah dulu. I wonder kalau bebudak skema lepak sesama buat reunion, dorang nak story pasal apa hah ? pasal kejayaan dapat A Add Maths ? kahkahkah kesimpulan nya jangan lah skema sangat. cuba la buat hal sikit supaya ade story sikit nak sembang nanti. contoh nya aku 3 kali kena penampar Cikgu Zul. Pernah kena lari pusing padang sebab lambat pergi prep pagi. daaaaaaaaan lain-lain lagi biarlah rahsia.


And bila dah lama tak jumpa banyak orang nampak perubahan badan aku. ade yang tuduh aku ambik Jusmate. ade yang cakap aku sakit. ade yang tuduh aku exercise. tidak semua ituu tidak. Aku just gantikan meal dengan shake Herbalife. and Alhamdulillah I've lost over 12kg sekarang ni. 


masa birthday dulu pun banyak orang hantar kat wall. okay jap nak print screen jap.
 Ini bukan riak,tapi nak tunjuk yang produk ni berkesan Alhamdulillah. and kalau nak lose weight. jangan expect orang yang kita jumpa hari-hari nak tegur perubahan kita. mesti nanti kawan-kawan yang dah lama tak jumpa mesti akan tegur. 


71 KG

61 KG

LOSE WEIGHT NOW, I CAN SHOW YOU HOW
013-2977020
NAIM





3 comments:

nuriyliamalek said...

pergh mcm bestt kurus kurus nihh

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

meh herbalife meeeh

Anonymous said...

*geleng pala* kau nihhh~ mcam2 lha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...