Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Jan 30, 2012

HAZWAN AND NAJAA WEDDING

ASSALAMUALAIKUM hai hello annyeong
harini aku mahu story pasal wedding akak aku. okay oleh sebab ade permintaan untuk buat karangan sikit, aku pun buat lah. asalnyaa nak tepek gambar aje. okay harini kita mengamalkan konsep FAQ

#1. SAPA YANG KAHWIN ? KAHWIN DENGAN ORANG MANA ?
oh yang kahwin nya akak aku. akak pertama weh. ini kira wedding pertama in my family,dia kahwin dengan orang kuantan jugak tapi kampungnya dekat johor. dorang berkenalan dekat Pusat Tuisyen Bervisi. situ tempat aku tuisyen gak. kat situ lah tempat yang membolehkan addmath aku A. alhamdulillah

#2. BILA KENDURI NYAA ?
27 januari akad nikah. 28 januari majlis nyaa

#3. JEMPUTAN BERAPA RAMAI ?
jemputan dalam 4000 orang . ramai gilaaaa kan ? sebab nya majlis ni gabung dua majlis. takde sambut menantu. sekali kan je semuaa. Alhamdulillah yang hadir sangatlah ramai. pukul 4pm pun orang ramai lagi. aku sampai zohor kol 4. berdosa gilaa. jangan contohi aku

#4. KORANG GUNA CATERING APA ? SEDAP TAK ?
okay kami tak main lah catering ni. area perumahan aku ukhuwwah boleh kata kuat lah jugak. kami masak sendiri je. sebab dekat belakang rumah aku ade pakcik kama yang selalu handle makan besar ni. masak sendiri memang tak dianafikan penat jugak lah. kena sewa pinggan, kena beli barang semua, kena beli tisu dah baaaaaaaaaaanyak lagi aspek yang perlu dititikberatkan. tapi bila buat kira kira. masak sendiri boleh jimat 10k kot. okay sila masak sendiri lah yeah. and syukur ramai puji makanan nya sedap.okay aku makan satu round je. pastu ratah makanan pengantin

#5. SO OVERALL MACAM MANE ? 
Alhamdulillah semua berjalan lancar. cuma masalah kecik memang tak boleh nak elak. baru lah ade asam garam kehidupan. and cuaca hari majlis tu saaaangat lah awesome. pagi nya hujan. lepastu dari kol 10 sampai petang tu mendung je. walau aku banyak bergerak. tapi bau aku wangi bau softlan lagi. awesome tak ?

#6. MANA GAMBARRR ?
okay semua tak ikut susunan okayy











 5 pagi ke pasar borong













malas nak letak description. malas nak rotate. malas nak pergi gombak esok
bye

6 comments:

An_Sam said...

tahniah dapat abang ipaq..huehue :)

MUJA said...

Tahniah andddd NAEM TELENG KEPALA AKU TENGOK GAMBO TAK ROTATEEEEE

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

an sam: okayyy thankss

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

muja : hehehhehee. malas ah nak rotate :D

Awie Omar said...

Mantap gak blog ni. baru folo sini. jemput arr singgah ke blog aku yg tak seberapa ni
http://awieomar.blogspot.com/2011/02/10-masalah-yang-biasanya-dihadapi.html

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

haha, thnksss.okayy i will hit you back

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...