Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Jun 13, 2012

Communication Engineering and me

Assalamualaikum semua 
Hai lama tak update takpe takda orang nak kisah pun. Nampak tajuk ? kemain Communication Engineering kan padahal result Semester 1 Degree aku pun tak keluar lagi (20 hb ni maybe keluar. doakan aku please). 

Okay aku sekarang tengah struggle untuk 
Bachelor of Engineering (Communication) IIUM
Senang cerita course aku ni banyak deal dengan Electric circuit, electronic, analog lah, pastu nanti belajar pasal Wifi,mobile phone, radar system design. memang majoring ni first choice aku masa kat CFS dulu walaupun aku ni tak hebat pun Programming tu. tapi aku rasa aku lagi prefer deal dengan circuit dari mechanical thingy semua tu sebab aku tak expert sangat menda macam tu. aku ade jugak survey orang cakap yang kalau ambik Commu ni senang nak dapat kerja sebab sekarang kan kemain setiap hari ade handphone baru yedak ? cewahh baru first sem cakap macam apa je kan. entah aku hidup lagi ke entah. entah tak sempat habis degree kan. who knows

and semalam aku blogwalking kat blog Hami Asraff, dia cerita pasal dia ambik Commu Engin jugak and dia cakap susah lepas tu aku baca komen and jumpa

nak nangis sister ni cakap. faham tak aku pun cuak baca komen ni . tapi aku cool lagiii


buka forsquare pulak. aku saje bukak tips kat Kuliyyah of Engineering pastu jumpa
dia cakap commu susah gila. yang ni lelaki pulak cakap (boleh beza komen lelaki dengan perempuan) 



and after all aku pun tak tahu nak cakap, redha jela. kalau kat UIA ni susah nak tukar majoring. dah lah first sem ni so so je aku rasa. tak expect tinggi.



"IF YOU ARE WORRYING ABOUT ANYTHING, YOU ARE NOT PRAYING ENOUGH"

kata kata ni buat aku sentap. Allah knows the best. Allah tu kan ajaib 




4 comments:

si pujangga said...

gile gempak nak amek commu.. pe2 pn, gd luck~ haha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

haahah. mekasih putraaa

Maithasa Syuhada said...

intresting :) kreatif... suka ayat2 kt atas tu.. jmput singgh ke blog sy yer :)

amadnaem said...

okay

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...