Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Apr 8, 2012

EXAM YANG GILA

Assalamualaikum semua.
eh dah nak dekat 3 bulan aku tak update blog aku. aaaaa masuk uia busy tahu tak. mane sempat nak tulis lagipun internet uia so siputness speed dia. Twitter je okay sebab twitter kan macam ringan sikit. aku ni baru lepas exam woi. Mid Sem Exam je. tapi baru habis pun assignments belambak gila woiii macam gila pun ade kot.tetiap minggu mesti assignments banyak,report lagii, project lagi, kuiz lagi. kalau kat CFS dulu kan serious aku cakap sangat rileks. tak pressure sangat pun. and Semester ni aku ambik 5 subjects. STATICS, ELECTRIC CIRCUIT, CALCULUS, ENGINEERING DRAWING, ISLAMIC WORLDVIEW. paling susah antara semua subjek ni. ialah DRAWINGG. dia bukan susah pun. tapi dia macam erghhhh kena imaginasi tinggi pastu dia macam leceh, pastu macam tak best kot. serious aku tak minat langsung. and lagi satu CALCULUS, lecturer calculus ni semua nya foreigner. aku dapat yang BANGLA punyaa. peace ! sebut SQUEEZE THEOREM pun bunyi SIZ TORAM. sedih kan ? and tadi aku tak dapat jawab banyak gila soalan aaaaa. pastu dengan exam delay sejam sebab 100 students tak cukup kertas lagi. amenda entah uia. kalau 15 minit lagi boleh ah. ni 1 jam okayy. sedihnya tu je kisah aku.and aku demam time jawab static and drawing. setiap 10 minit sedut hingus dalam dewan yang sunyi. sangat cool rasa . and next entry aku nak hapdet pasal compartment aku. bye




bila aku stress rasa nak mohon dua perkara ini jatuh dari langit

9 comments:

vendoline said...

ape kes samp 100 org tak cukup kertas..giler pelik.ahaha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

HAHAH tu ah uia sucks :D

nuriyliamalek said...

dasat nyer uia ko.kamil pun ade msalah mcm ko.bangla aja

Ayyza M. said...

gambar di atas bebola daging itu boleh cari mana ya?

naim said...

iylia : tu lah wehhh serious sucksss

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

ayyza : boleh cari kat ikea damansara :D

Anonymous said...

paling menarik dalam post ni adalah makanan2 tu zzzzzzz

! Arjunakirana ! said...

macam sedap jeeee.. nyum nyum huahuah :)

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

meeemang sedap okayyy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...