Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Dec 17, 2011

aku pemenang contest candid time blog muna rahimah

Assalamualaikum reader.
ingat tak entry lepas ? yang ----> INI. boleh tengok kalau sape belum tengok lagi. aku masuk contest
aku pertaruhkan gambar ini. haha. kira candid lah ni kan ? apa yang aku terkejut. peserta contest ni ade lah dalam 1038 kot. pastu AKU DAPAT TEMPAT KE 4. haruslah bold sikit .kira Top 5 lah jugak. tapi ini memang gambar favourite aku kot. TERIMA KASIH KAT SYED MUADZ sebagai photographer. memang DSLR kau berjasa kot. Terima kasih jugak dekat IYLIA GILA sebab nya aku tahu contest ni dari blog dia. and terima kasih jugak kat Muna Rahimah selaku pemberi hadiah. Thanks. by the way. this is my first time masuk blog contest. pastu menang pulak tu. ini rasa semangat nak masuk contest lagi ni.and hadiah yang aku dapat 

17 comments:

eiyzniey said...

Wahhh..tahniah3...
Nini xmng punnn..
:(

naem said...

hehe. terima kasih. ermm. cuba lagi next time :D

◕berlygerly◕ said...

taniah ~

naem said...

thanks :D

SHURA said...

untung lah. k bye

naem said...

haha. kau top 30 gak kan ? kbyee !

MUJA said...

TAHNIAH NAEM AND SM :)

naem said...

heheh. kau tumpang bangga lah ni eh. HAHA. okay gumawo !

Fiq Fikri said...

huhuhu aku masih igt lagi gbr yg ini.huhuh tak sangka menang ehehhe :D tahniah2 :P

naem said...

HAHA. aku lagi tak sangka weh. kau lagi hebat menang contest daniel adie

hani said...

wah..
hebat hebat..
:)

naem said...

heee. thanks :D

fArAh07 said...

woo tahniah

naem said...

thanks farah :D

aQimie Ceplos said...

congrates bro :D

naem said...

thanks !

Anonymous said...

tahniah kat kiteeee. HAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...