Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Nov 2, 2011

saya di tag oleh beela jiranku tapi aku malas mengetag balik sapa-sapa

ASSALAMUALAIKUM
dalam dua hari lepas . saya di tag oleh BEELA pasal game 11 ni
eh baik gila guna 'saya' . okay aku tak selesa. guna aku. baru rasoooo.
tapi aku nak mohon maaf sebab aku malas nak create 11 soalan and aku malas nak tag 11 orang.kira aku langgar peraturan sikit lah ni. AKU COPY JE DARI TAG SEBELUM NII


rules:

1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post . And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6. No tag backs.
7. No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOUARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY , TRUST, WITH ALL HONESTY) HAVE TO TAG 11 PEOPLE.

11 perkara pasal aku
1. aku 19 tahun. muda lagi. layak dapat duit raya lagi.aku dah baligh btw
2. aku baru habis foundation dekat CFS IIUM. insyaAllah bulan 1 tahun depan further degree dekat IIUM GOMBAK
3. aku amik engineering. aku memang minat engineering sebab kepala hotak aku ni tak jiwaaa langsung dengan baca-baca ni. takde nafsu. suka pada nomborr. YAYY YEAHH !
4. aku anak ke 4 dari 6 adik beradik. aku ada 2 akak. sorang abang. sorang adek lelaki. sorang adek perempuan
5. aku tak suka makanan pedas. rela berlapar kalau makanan tu pedas.
6. aku suka memasak. how cool i am right . hahah
7. aku suka makan dah tidur. tak ingat dunia 
8. lisa surihani tu skandal aku. jangan bagitau yusry yea. haha
9. aku suka warna hitam dan putih. semua benda rasa nak black and white aku rasaa. dari twitter , tumblr, blog ni sendiri
10. aku tak suka berambut panjang btw. suka pendek dan kemas. tapi bukan botakk
11. pernah pergi semua negeri kat malaysia ni except kelantan. 

SOALAN YANG PERLU DIJAWAB
1) What1. you guys think about jealous in some kind of relationship? Is it good or bad?
kalau kau tengok pakwe kau flirt dengan perempuan lain. takkan kau nak seyum dah redha ?



2) You guys sihat tak ni ? rindu kamek sik? >___<
kamek sik sihat tek. kamek sakit mata. kamek tak rindu kitak pung. HAHA


3) Apa pendapat you guys tentang baby dumping ?
kau tanye semua orang mesti jawapan nya sama je. mesti lah tak boleh terimaaaa kan. jadi tak payah couple . kalau couple nanti buat maksit. dari mata turun ke hati. dari hati turun ke bawah bawah lagi tuuu


4) What kind of blog that you guys like the most? 
blog yang macam tak heavy. lepastu kelakar. ayat masuk air. biasa lelaki lah macam tu


5) Your favourite blog. Bagiii link terus pun bolehhhh :D
aku suka zack zukhairi. tak yang bagi link pun takpe. kau tahu kann ?




6) Macam mana nak kahwin tanpa perlu bercouple. Sila jawab dengan hati yang tulus ikhlas. ;)
oh banyak je keluarga yang bahagia selepas bercinta selepas kahwin. ini kalau sebelum kahwin dah pegang2 tangan. lepas kahwin tak dapat pun nikmat memegang tangan isteri secara halal. say no to couplee :DDD


7) Lagu favourite and give ur reasons. 
sekarang ni give me everything - ne yo ft pitbull. ni reasons. just nice


8) Pernah makan mee kolok tak? ^____^
mende tu ? tak pernahhh


9) Define love in three words. ONLY 3 words ye. No need to google. In ur own words. *berbunyi tegas ye disituuu. haha. :D
imperfection is nothing :D 


10) Describe me in 100 words. hahaha. gurau gurau. Selama you guys kenal saya, rasa-rasanya saya ni macam mana orangnya? huehuehueh. *takbolehskemalagikesoalanbeelaoiii.
i rasa u ni gedik santai. u lah jiran i dari i kecik. takde lagi jiran yang belajar jauh macam ni.*kaitan?* kau ni orang yang cool saja aku rasa. tak mengada. kau juga tough sebab aku find out kau je dalam family kau yang duduk asrama paling lama kan. perghh hebat hebat.so ladies and gentlemen brothers and sisters. lets give a round of big applause. 


11) Pendapat korang tentang "perempuan yang baik utk lelaki yang baik". :)
takdenya perompak nak kahwin dengan perompak. renung-renungkan dan selamat beramal :D




TERIMA KASIH JIRANG SEBAB TAG GUA. ;D

6 comments:

Anonymous said...

x perlu gune ayt renumg dan slmat beramal.ahaha
*ce teke aku sapeww

Anonymous said...

ada typo. haha.

penah pegi sabah n sarawak la ni?

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

anon 1 : aku tahu kau iylia malekk kann

anon 2 : okay dah biasa. mane ade manusia sempurna (?) hahaha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

yup pernah pergi sabah sarawak labuan semua :)

puteriyangsenyum said...

how dare you x rindu i. hahahahahaha. weh, puji lah sikit aku ni sweet ke, humble ke. hambar lah ko. huehueh.

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

aku mane reti nak ayat best2. aku bukan pndai menulis. SIAPALAH AKU INI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...