Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Oct 25, 2011

the awesomeness of muqsit

ASSALAMUALAIKUM readers.
gadis cun di luar sana sihat ? HAHA.
okay pada petang yang panas ni aku nak cerita pasal satu mamat ni. nama dia muqsit. dia lahir 19 july 1992. aku ni memang jenis excited kalau jumpa orang july ni. lepas tu dekat pulak kan. ade satu hari aku si muqsit ni tak tahu nak update ape dalam blog. jadi aku saja bagi cadangan bodoh cerita pasal aku. lepas tu dia cerita betull baiii. terharu =') dia ni budak cfs jugak. tapi bukan pj. dia budak Nilai. dia ni budak IRK. mulamula aku kenal dia dekat facebook. dia add aku. then aku tengok mutual friends semua budak irk. sah lah dia budak IRK


btw, seperti yang semua tahu. aku ni memang susah sikit nak approve orang kat facebook. tapi kalau budak uia ni aku consider sikit. mane tahu boleh buat geng lepak kat main campus nanti kan. aku bukan bajet hotsetap taknak approve orang tapi aku tak suka strangers buat semak dekat news feed aku. sebab tu aku telah remove 1000 friends dengan bangganyaa.and aku rasa si muqsit ni. dia tak sombong dengan aku. senang cerita kalau chat kat facebook macam dah lama kenal (?) mungkin sifat july mungkin kan

btw. nak tengok mamat handsome ni ? 






dah dia promote fb aku. aku promote link dia tigatiga.

perggh dia puji aku pandai masak. weh aku bukan pandai masak. aku reti masak. lain kann ? mamat ni hebat jugak masak. dia pernah berhajat nak ambik kulinari tapi tak kesampaian. and tweet terbaru 
"kalau uia bagi dah lama aku masuk masterchef haha "

nampak tak burning desire ni dia menceburi bidang masakan. and dia ni ade ijazah kedoktoran masak ayam masak kicap . kepada awek awek di luar sana yang tak rei masak. boleh contact abang muqsit ini.


but why aku pilih tajuk the awesomeness ni? hebat sangat ke ahmad naim ni kan? yeah ofcourse lah hebat , kalau tak hebat buat apa aku nak tulis tajuk yang awesome2 pula kan. aku curi ayat dia . okay apa yang aku respect kat dia ni. dia ni macam ustaz kontemporari lah jugak. takda lah nak berkopiah sepanjang masa tapi ilmu islam ada di dada. INSYAALLAH. untung lah MISS A. okay beliau dah berpunya btw. takpe. lelaki ade 4 tempat untuk dijadikan suami. tapi kalau makan minum pun mak bapak tanggung tak payah berangan nak kahwin. belajar duluu


pergh macam kasanova pulak kau aku tengok kan. ade ke dalam entry dia. dia tuduh aku handsome. fitnah kuat. yang aku tahu aku ni comel je. HAHA. statement keji. okay biar lantakkk. sekian sahaja entry kali ini. terima kasih lah muqsit sebab buat entry pasal aku ;D

27 comments:

jat said...

lame tak update bro.
nice entry =)

muqdropkillaz said...

mana ada kasanova? haha :D

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

jat : sombong dengan aku sekarang weh

muqsit : kau kasanova plus playboy ;D

muqdropkillaz said...

WOIH . mana ada . kau lah . dah lah cute . awek pun ramai minat haha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

mane ade aweek derr ==' sedih kannn

muqdropkillaz said...

aku dah buat entry kau , pasni ade lah awek datang tu =='

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

aku ak hensem baii . aku cute jee. HAha

nuriyliamalek said...

amad naem,kim slam muqdropkillaz.

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

HAHAHAH. muqsit , iylia malek kirim salam .

hani said...

ahmadnaem,sila beritau akak ada adek pompuan. akak nak pinang muqsit blh? sb akak suka ayam masak kicap. :)

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

HAHA. nnt saya bagitau muqsit ni YEAH :D

nuriyliamalek said...

weyh,muqsit ada aym yg sme kat blog mcm aku.nmpak keserasian kan?tapi,saye tak sukew amekw pakwew orangw.awww..ahaha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

KAU TU PUN BINI ORANGGG YAWWW. HAHAHA

Fiza Nurani said...

wahh, muqsit .. lepas ni jadi retisss la dia, semua orang carik .. ;D

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

yelah. memang dah retiss dah skang ;D

nuriyliamalek said...

aku sedar.sumpah sedar

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

serious kau bagus gila iyliaaa

nuriyliamalek said...

aku taw aku bgus.perghh ayt.

nuriyliamalek said...

ey lupe nk ckp,aku pon lyan master chef.

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

yee doowwwh. aku dah ade peserta fevret kot. HAHA

Anonymous said...

nuriylia cantik :aku suke bryan :)

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

ermm. dia macam mengarut je. cam over sikit weh

nuriyliamalek said...

alaaa..bia la.abes ko suke spe?mas ?hee

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

mas hitam tu ke. tak sukeee lah. HAHAHAH

nuriyliamalek said...

haha..habes ko suke spe?

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

aku suka doktor gigi tu sebab dy konpiden doo

muqdropkillaz said...

hoi apa ni apa ni . hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...