Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Sep 10, 2011

social network yang aku ade

Assalamualaikum readers,
okay sekarang ni aku guna UNIFI. sumpah laju. (GILE)

harini aku saja nak bagitahu social network yang aku ade

ini semua ade kan. okay tak payah add aku. aku susah nak approve strangers skit. percayalah aku tak sombong. aku baikk. percayaa kan ? tapi privacy mungkinn. kat blog ni sape-sape bolehh follow. marilah wanita cun di luar sane jengukk blog ni.


ini twitter aku baru buat. eh, aku takde lah noob mane kalau baru buat. sebab roomates aku. aku sorang je ade twitter. semua tanye camne nak gune kan. aku pung bukan tahu sangat pun. tak aktif sangat. sape nak follow sila follow. taknak follow pun takpe ;D
twitter ni best sebab kau bolehh je nak tweet bile-bile mase. 
contoh
ehh laparr . 10 minutes ago
eh tengahh makan #best . 7minutes ago
eh tengah korek taik gigi #nikmat . 5 minutes ago
eh tengah naik tangga. 3 minutes ago
eh dah selesai naik tangga . a few seconds ago

kau orang boleh tweet ape-ape sahaja and orang takkan annoy kau. kalau buat ni kat fb. carii nahas


aku tak rasa pun yang FS ni best. biase-biase je. cuma tanya soalan. soalan pelik-pelik kena tanye ohh. ade orang pernah cakap FS ni untuk orang deseprate sangat nak bersosial. tapi entahh lah. aku jawab je soalan yang dapat. aku tinggal centu je FS ni. pastu aku tengok followers dah 108. eh sumpah pelikk. okay nak follow dialu-alu kann


#TUMBLR
sape yang ade tumblr je akan mengetahui ke-awesome-an tumblr. aku baru je buat tumblr ni. tapi dah nak dekat 3k post dah aku reblog. antara empat tu aku paling suka Tumblr #LIKESERIOUSLY
Tumblr ni ade pasal love, quote, everyday life, parody, macam macammm


FRIENDSTER,MYSPACE,HI5, TAGGED berjaya di-delete account ;D
i miss friendster 

3 comments:

Anonymous said...

malas follow kau

Anonymous said...

best gila en guna unifi.

semua fb twitter tumblr sgt best. opps fs dah diketepikan seketika.

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

anon 1 : who caress

anon 2 : bestt gillle kot. tidur 4 pagi layan unifi kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...