Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Jul 18, 2011

19th birthday punya hal :)

HAALLLOOO. ape kahabar nye pun ?  (style jozan )
kembali kembali ohh. okay alang2 internet tengah laju ni. aku nak update pasal 19th birthday aku

kesah bermula dari 16 JULY . 
AKU, UMAGA, JAC AND QILAH pergi lepaks kat wangsa walk
dude. serious aku over the limit aku punya excited. 
why ? sebab qilah ngan jac nak belanje ohh. aku cuma bayar tiket bas jep

pergghh makan pizza sampai lebam dowhh. total semua RM 113
mane tak nye. umaga tu nak chicken wings sampai 12. sebelum tu qilah bagi 
kami ambik satu slice cake secret recipe. 
THANK YOU VERY MUCH. bak kate qilah
nak celebrate birthday aku konon. whoaaa im loved ;)

gambar seketul due maghii

 ice blended itu terbaek. terjana lemak lemak aku. 
*ohh gigi aku selalu buat spoil gambar. takpe. 






 baju hitam tu umaga, tudung biru tu jac yang hensem, baju putih comel bukan ?
ini sebelum makan kot. tak sampai lagi pizza 


ini lah aqilah. ini kawan perempuan yang aku rapat lah. 
aku tak banyak rapat ngan perempuan. I kan pemalu. 
*jauh kan kami duduk ? mesti lah. maraaah bakal bini aku nanti (?)


sepanjang lepak makan2 tu. kitorang buat macam pizza hut tu ENCIK ABD MUBIN yang punye
bising lah gelak2 kot. tak habis2 cerita. mengimbau kenangan sekolah lame


lepas tu pergi jalan-jalan pecah lemak
kitorang main game yang gune token seketul 50 poseng tu tu sementara nak pergi KARAOKE

lepas tu pergi layan karok setengah jam
INI SUMPAH TERBAEKKKK !!

 ini ntah lagu ape ntah . tapi lagu tinggi lah. adehh feeling habess sial . habess suara aku
lepas aku tarik ni, terbaring aku ohhh. eh, romantik nye aznif ngn jac ? HAHA

ini mase aku jadi JAMAL ABDILLAH
tahu lagu SAYANG MENYAYANG ? pergghh bukak minus one 
serious sebijik suara aku macam JAMAL. damn perasan


TAPI AKU SUKA GILE PART QILAH NGAN AZNIP NYANYI LAGU MY HEART ;)
sedap kot suare mereka. maklum lah baru lepas telan bende free kan ;)



and time ni lah , NABIL call aku cakap ade laptop hilang kat bilik and hard disk aku hilang. 
sumpah aku menggelatat kot dengar. maki hamun pencuri tu kot.sedih kan ?
okay lepas tu pergi cold storage beli biskut beras 2 bungkus tapi dah habis dah skang kot

then pergi kubur adik aznip kat keramat
JOM SEDEKAHKAN ALFATIHAH UNTUK 
MOHD AZRUL BIN WAN ABDULLAH SANI. 



then aku balik je, semua muka sedih kot. dah laptop hilang, sape tak sedih bang.
HUD beriya tuduh dye yang salah sebab tak kunci bilik before makan.

tapi tibe si APEK tanye aku,
"weh, kau ahmad naim kan ? birthday kau ke harini ?"
started from that, aku mula rase awkward. tapi aku kan cool
expect lah ini prank kan. tapi aku follow the flow, still percaya lagi kot
lagi satu perhatian kepada pelakon2 . next time sila lah sedih sikit kalau 
ye pun laptop hilang kan. 

pastu malam ni nabil ajak makan ali bistro, cakap nak belanje kot. 
aku kalau bab bab makan. OOONNN ajee kot. aku pung lepak lah je lah sane

then tibe aku nampak NURUL FATIN KASWAN. 
si hotstuff yang tak balas mesej aku 3 hari dan puas fikir ape salah aku kat dye kot. rupanya nabil yang suruh. macam hape je aku rase .

rupa-rupa nye dorg dah rancang nak kenakan aku kot. pergghh. pastu dapat 
bungkusan. dalam tu ade hardisk kot. pergghh. ayat pertama aku keluar
"DAMNN!"


OHH ingat tu je prank kot. 
pastu kan dorang belanje aku DOMINOS
ya Allah sumpah terharu sioddd. dihargaiii ohhh. sayang lebih lah semuaaa ;)


pastu mase aku lepas bace doa makan.
tibe-tibe hinggap sebijik telur kat kepale aku kot. 
terima kasih nabil. aku pun redha jelah. setakat sebijik



pastu si mujaa pulak skype ngan aku. 
perggh hotstuff mesir nak cakap ngan aku ohh
mase tengah cakap2 tu hinggap sebutir lagi. 
pergh total aku kena 6 bijik kott.
then aku dapat bagi nabil sebutir. puas hati kot . 
balik kena tepung pulak kot.

hanyir ya rabbi ini ;)
tak sempat nak snap gambar mase di tempat kejadian.
sebab hanyir lah phone aku nanti. sila lah imagine sendiri kan 




thank you fateng sebab KASIK gigi itu ;)

YA ALLAH AKU TAK TAHU MACAM MANE NAK CAKAP
AKU SANGAT TERHARU KAMU KAMU SEMUA BUAT CENTU
I'M LOVED BEB ;)

ZILLION THANKS PADE
FATENG, NABIL RADZI , HUD DANIAL, PEDOT,, SYED MUADZ, BESAR, JAGONG, WAWA, NAINOI, SIKIN, AINA NASUHA, MUJA, AKRAM DAN IS
DAN PELAKON TAMBAHAN IMPORT, APEK DAN AYIE


sila mantapkan skill lakonan anda okayyy ;)




DAN KEPADA YANG WISH KAT FB MAHUPUN KAT PHONE
THANKKK YOUU OHH ;)

AKU DAH 19TH . ANDA ? SILA JAGA-JAGA MASE NAK BIRTHDAY




OKAYY NAK MEMBEBEL SIKIT NI OHH


sepanjang aku 19 tahun

  1. aku bersyukur aku seorang islam
  2. aku syukur aku ade ayah yang awesome, ummi yang caring
  3. aku syukur aku ade akak yang cool dan gedik (?), abang yang kadang2 je baek, adek yang dulu musuh aku, dan adek perempuan yang kadang2 nakal tapi comel
  4. aku syukur aku superb friends. kawan yang sedekah telur kannn
  5. aku syukur upsr, pmr , spm aku sedap lah mate memandang
  6. aku syukur aku masuk UIA ni. sangat sangat syukur
  7. aku syukur aku pandai drive, pandai memasak (?) , pandai kemas rumah , sedikit pandai bangun awal pagi (?)
  8. aku syukur aku ade anggota badan sempurna.
dan lain lain lagi 

THANK YOU ALLAH ;)








20 comments:

Cik Ija Akmal said...

hb:)
al fatihah utk arwah adik aznip..

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

thanksss ;)

Anonymous said...

ahaa asal x singgah istana elizabeth, dh dekat dgn wangsa walk, boleh belanja pancake..hahaha.. :D

-elizabeth, the queen..haha

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

HAHAHA. elizabeth tak bagitau. cane nak pergi. ampun elizabethhh

azie said...

mantap lah idea kawan kau wehh

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

haah kan. sampai aku pun tak expect sgt

Anonymous said...

HAHAHA best gila okayy! tp takde cake..
tp okay je kan. may Allah bless u (:

Anonymous said...

and birthday card tu mahal kut.

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

hahah, CAKE ? org dapat kot. sesi pagi lah. kad tu ? wahh pantun nye mahal gile kot

Anonymous said...

You were born on 16th July?
High-five! Sep! Sama! :)

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

HAHAH, dude, aku lahir 17 july tapi dorg smbut awal. HAHA

jimah cookies said...

cooooliooo

kiki said...

wangsa walk? asal xpegi uma aku terus? da dekat da tu. bole aku sediakan sedozen telur utk kau :P

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

jimohhh : kannn !

kiki : dah 2 org cakap wangsa walk dekat ngn rumah mereka. kau dok mane ohh ?

Aqilah 기기 said...

rumah aku kt gombak. tapi dekat laa ngan wangsa maju tuuu. slalu gk aa lepak wgsa walk tuu

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

ohhh. wangsa walk lengkap kan. tmpat makan bersepah. wayang ade, bowling ade. karoke ade. best jugakkk

Anonymous said...

okay baru tgk resit, gigi tu nama dia beanie ball

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

ohhh yeke beanie ball ? sedap jugakkk

Unknown said...

salam naem
tak tau nak gelar ap tp mmndgkn akak lagi beso,pgkt kakak la ni
ni akak tmpng baca.
hhaha paling suka part dok jauh bergmbar tu.alhmdulillah
btw uia mana ye?i bet gombak ni,so klu br 19 guess still kat nilai
anyhow
keep it up wit dis gud attitute
^^Y

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

okayyy. yeke ? hurmm. skang ni kat PJ lah. amik engin ;)

thank you akak sebab tumpang bace

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...