Nama:
Alamat Email:
Number Telefon
Bantuan yang anda perlukan Turun Berat Badan
Naik Berat Badan
Sarapan Sihat
Baiki Masalah Kesihatan
Tambah Tenaga
Jana Pendapan Sampingan
Maklumat tambahan:

Get your own free form like this one.

Feb 3, 2011

peringatan bersama

aku penah satu petang ni,
ak lepak jalan dengan member kat mid valley
then , ak baru teringat shampoo ak dah haus .
ak ajak member pergi guardian jap , teman aku
then , after bayar tu, akak tu tak bagi ak plastic beg
aku tanye lah mane beg plastic.
then dye jwb
cashier : adekk, arini sabtu , nak plastic due posen.
whoaa, muke dye yg ibarat bakul sampah tu buat aku menyirap.

aku pun terpakse la bagi 20sen. ak takdelah nak berkire sgt

tahukah anda ?
balik tu ak google lah. ape lah dosa beg plastik ni

then aku google , ak type. "bahaya beg plastik".
whoaa.. patut lah akak tu poyo taknak bagi. rupa2 sgt bahaye
beg plastik ini mengambil mase 100-500  tahun untuk lupus
cube imagine. plastik2 yg nenek kite beli aiskrim time mereka kecik dulu pun belum lupus kan.

tibe tibe pulak aku rase muke akak yg mcm bakul smpah tu mcm pasu bunge,


by the way.
cadangan aku. jgn cas 20sen
cas 20 ringgit ke
cehhhh!!!  AHMAD NAIM suke ckp lebat kan :)


9 comments:

azwa said...

kaw niyhhh . mmg tiap2 ary sabtu an kne bwk beg plastik sndri .
KEMPEN KOT . !

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

yelaahh. ak tau lah. peringatan bersame lahh :)

Anonymous said...

xley blah la statement nenek kaw tu....

Anonymous said...

hahaha....whoaa...cemerlang gile mrc abc ni...

naem said...

sape lah pulak ni. nani ke pedot ?
aku mmg cemerlang hhheeeyy :)

najihah said...

aku bersimpati dgn ahmad naim sbb dia baru tau fakta ni..

AHMAD NAIM ABD MUBIN said...

hey ey. ini 6 tahun lpas laahhhh. jihah ngade

Anonymous said...

haha..lama kau x uodate,..rindu!

naem said...

hey hey. uia internet cm haram lah lembab nye weehh :) heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...